لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,358,200 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 62,594 دلار

بورس: 2,164,521

تمام سکه: 38,020,000 تومان

نیم سکه: 23,700,000 تومان

ربع سکه: 14,800,000 تومان

تتر: 59,320 تومان

یورو: 64,080 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

خرید ورق سیاه (راهنمای خرید)

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: 1402/3/12
تعداد بازدید 656 بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: 12 دقیقه
تعداد نظر 0 نظر

خرید ورق سیاه دارای چه مراحلی است؟ چگونه و از کجا می‌توان اقدام به خرید ورق سیاه کرد؟ قبل از خرید ورق سیاه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ اگر برای شما هم سوالات مشابهی درباره خرید ورق سیاه پیش آمده، این مطلب مخصوص شماست و میتواند در خرید ورق سیاه به شما کمک زیادی کند و همچنین در ادامه از قیمت خرید انواع ورق سیاه از مجموعه سفیران آهن به صورت روزانه مطلع می‌شوید.

همچنین  شما می توانید ورق سیاه خود را بر اساس نیاز خود به راحتی انتخاب نموده، با مشاوره و کارشناسی از شرکت های معتبر خریدی به صرفه و مطمئن را تجربه نمایید.

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید ورق سیاه از برترین کارخانه ها

از آن جا که کیفیت ورق سیاه یکی از مهمترین مورد جهت خرید ورق سیاه است و ارتباط مستقیمی با مواد اولیه و به ‌خصوص کارخانه تولیدکننده آن دارد، شناخت کارخانه های تولید کننده ورق سیاه بسیار حائز اهمیت میباشد. اما آیا می‌دانید برترین کارخانه‌های تولیدکننده ورق سیاه کدامند؟ یا ورق سیاه متناسب با نیاز شما از چه کارخانه‌ای تولید می‌شود؟

  1. خرید ورق سیاه از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان:

شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولیدکننده مواد پایه برای بیشتر از 3000 کارخانه و کارگاه و صنایع تولیدی در کشور است. خرید ورق سیاه از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان میتواند جز اولین گزینه های شما باشد. این مجتمع پیش‌نیازهای صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی و الکتریکی، صنایع لوله و پروفیل، خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع عظیم نفت و گاز، صنایع فلزی سبک و سنگین، لوله‌های انتقال مایعات، صنایع غذایی و دریایی، صنایع بسته‌بندی و بسیاری از زیرساخت های مهم کشور را تأمین می‌نماید.

حجم تولید سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، به‌طور سالانه بیشتر از 10 میلیون تن است که شامل انواع گوناگونی از محصولات فولادی پایه و مورد استفاده مثل ورق سیاه می‌باشد. وسعت سالن تولیدی این مجموعه، 17 کیلومتر مربع از وسعت کل 35 کیلومتر مربع رزرو شده برای صنایع فولاد مبارکه اصفهان است.

لازم به ذکر است که مقاطع فولادی تولید شده در کارخانه فولاد مبارکه از کیفیت بالایی برخوردارند که شما می‌توانید جهت خرید ورق سیاه و اطلاع از قیمت لحظه‌ای مقاطع فولادی با سفیران آهن تماس حاصل فرمائید. از جمله ورق‌های فولادی پراستفاده در صنعت که از تولیدات رایج کارخانه فولاد مبارکه اصفهان می‌باشد می‌توان به ورق st37 و st52 اشاره کرد.

ورق های تولیدی کاربردی و پر استفاده st37 و st52 از جمله تولیدات انبوه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به شمار میرود. برای شناخت دقیق تفاوت و کاربرد های ورق های st37 و st52 در صنعت و روش تولید آن، مطلب تفاوت ورق فولاد st37 و st52 در چیست را مطالعه کنید.

همچنین جهت استعلام قیمت و یا خرید ورق سیاه st37 و st52 میتوانید با شماره 91001040-031  تماس حاصل فرمایید.

  1. خرید ورق سیاه از کارخانه فولاد کاویان اهواز:

شرکت فولاد کاویان اهواز یکی از برترین و مطرح ترین تولید کنندگان محصولات فولادی به خصوص ورق های فولادی نورد گرم و سرد میباشد. خرید ورق سیاه کارخانه فولاد کاویان همیشه یکی از انتخاب های مشتریان ورق بوده است. این شرکت واقع در 9 کیلومتری جاده اهواز است و تولید کننده بسیاری از مواد اولیه و مواد پایه‌ی دیگر شرکت های هم رده کار خود میباشد. ظرفیت تولید این کارخانه در سال حدود 1150 تن میباشد.

کارخانه فولاد کاویان اهواز همچنین حجم بالایی از دیگر ورق های فولادی نوردگرم و نورد سرد را مثل ورق آجدار، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و ورق رنگی را با کیفیت بالایی تولید میکند.استاندارد بندی تولیدات محصولات فولادی کاویان بر اساس استاندارد بین المللی DIN, IN, ASTM و EN10163 میباشد که قبل از ورود محصول به بازار انواع تست های استاندرد سنجی و کنترل کیفی مثل تست های کششی و مکانیکی و تست های شیمیایی انجام میشود.

  1. خرید ورق سیاه از کارخانه فولاد اکسین خوزستان:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 1384 تاسیس و از سال 1388 به صورت حرفه ای، تولیدات انبوه خود را شروع کرد. ورق سیاه را میتوان به عنوان مقطع فولادی برتر و با تولید انبوه برای این کارخانه دانست که از سال 1388 تا 1400 به میزان 700 هزار تن در سال محصولات فولادی تولید کرده است. در حال حاضر ظرفیت تولیدی این کارخانه یک میلیون تن در سال میباشد هرچند که ظرفیت اسمی این کارخانه در حدود 50 هزار تن بیشتر از میزان تولیدی آن در سال است.

این شرکت در سال 1391 از مرز تولید 600 هزار تن عبور کرد و تولیدات خود را گسترش داد هرچند ناگفته نماند که در بازه ی 4 ساله 1384 تا 1388 عملیات تاسیس کارخانجات تولیدی این شرکت به طول انجامید، و همچنین در سال 1392 تولیدات محصولات خاص را به واسطه کوره های حرارتی خود شروع کرد.

خرید ورق سیاه با کیفیت

خرید ورق سیاه با کیفیت و قیمت مناسب همیشه از دغدغه های خریداران ورق سیاه بوده است. اگر از فعالان بازار فولاد هستید یا از آهن آلات در کسب و کار خود استفاده می‌کنید، بدون شک کیفیت محصول از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است. ورق سیاه یکی از مقاطع فولادی است که در انواع سازه ها یافت می‌شود و کیفیت آن تأثیر بسزایی در ارزش بنای ساخته شده دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مؤثر در کیفیت ورق سیاه را مورد بررسی قرار داده و شما را در یافتن برند مناسب ورق سیاه و چگونگی خریداری آن راهنمایی کنیم.

عوامل مؤثر در کیفیت ورق سیاه عبارتند از:

با در نظر گرفتن موارد بالا میتوانید به صورت تضمینی ورق سیاه با بیشترین کیفیت موجود را پیدا کنید که تمامی موارد بالا در مقاله ورق سیاه با کیفیت از کجا بخریم؟ به صورت کامل توضیح داده شده است. اگر میخواهید بالاترین کیفیت ورق سیاه را هر زمانی که نیاز داشتید پیدا کنید، ابتدا باید با معیار های سنجش کیفیت ورق سیاه آشنا شوید. به شما پیشنهاد میکنم مقاله زیر را از دست ندهید.

خرید ورق سیاه با ابعاد و ضخامت مورد نیاز

اگر قصد خرید ورق سیاه را دارید باید ورق سیاه را متناسب با ابعاد و ضخامت مورد نیاز خود سفارش دهید که کاملا بستگی به موارد استفاده شما دارد. در خصوص تنوع ابعاد و اندازه های ورق سیاه دامنه بسیار زیادی بین 1 میلی متر تا 100 میلی متر(10 سانتی متر) ضخامت، در تولیدات ورق سیاه وجود دارد و همچنین بدیهی است که میزان ضخامت و نازکی ورق سیاه ارتباط مستقیمی با شکل پذیری و انعطاف پذیری آن دارد. یعنی هر چه ورق نازک ترباشد، انعطاف پذیر تر خواهد بود. بهتر است بدانید ابعاد و اندازه ورق سیاه، تاثیر مستقیمی بر روی وزن کلی آن دارند.

اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به ابعاد و اندازه های ورق سیاه موجود در ایران و بازار آهن بیاندازیم، باید بدانید که ابعاد و اندازه ورق سیاه ارتباط مستقیمی با شیوه عرضه آن دارد. اگر ورق سیاه به صورت شیت(صفحه) عرضه شود، سه فاکتور عرض، طول و ضخامت برای اطلاع ابعاد و اندازه ورق سیاه اعلام میشود. اما اگر ورق سیاه به صورت کلاف(رول شده) عرضه شود، تنها عرض و ضخامت برای شناخت ابعاد و اندازه ورق سیاه اعلام میشود.

خرید ورق سیاه با تحلیل قیمت و شناخت قبلی از بازار آهن

در خصوص خرید ورق سیاه دانستن این که چه عواملی در تعیین قیمت نهایی این ورق دارای اهمیت بیشتری است، بسیار مهم است مخصوصا برای اشخاصی که در حوزه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی فعالیت دارند. منظور ما از عوامل تعیین کننده قیمت، تمامی معیارهایی است که از قبل تولید ورق سیاه تا قیمت نهایی که به دست مشتری میرسد می‌باشد.

از مهمترین عوامل موثر بر قیمت ورق سیاه میتوان به طور خلاصه به کیفیت کارخانه تولید کننده، نوسانات نرخ ارز، مسائل سیاسی، صادرات و واردات، عرضه و تقاضا اشاره کرد که در مطلب زیر به طور کامل به آن پرداخته ایم. قیمت ورق سیاه روزانه برحسب چه عواملی تعیین میشود؟ کدام عوامل بیشترین تاثیر را روی قیمت این ورق گرم میگذارند؟ و چگونه و از کجا میتوان برای اطلاع از قیمت دقیق ورق سیاه و خرید آن اقدام کرد؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید، پس مقاله زیر مخصوص شماست و شما را با عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت ورق سیاه به طور کامل آشنا می‌کند.

خرید ورق سیاه با بررسی هزینه انتقال بار

هزینه انتقال بار جز مجموع هزینه های خرید ورق سیاه به شمار میرود و ارتباط مستقیمی با مکان جغرافیایی انبار یا کارخانه با محل تحویل گیرنده دارد. همچنین عواملی مانند تعرفه شرکت انتقال بار و مسیر انتخابی جهت انتقال بار و وزن بار مشتری و زمان ارسال و تحویل از عوامل جانبی تاثیر گذار بر هزینه کلی انتقال بار می‌باشد. برای خرید ورق سیاه، بررسی هزینه های جانبی دارای اهمیت می‌باشد که بررسی هزینه انتقال بار شرکت های بازرگانی بازار آهن و مقایسه با یکدیگر خالی از لطف نیست.

شرکت سفیران آهن به واسطه داشتن شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان، به صورت اختصاصی در هر جای کشور، در سریع ترین زمان ممکن کالای شما را بدون هیچ دغدغه بارگیری کرده و به شما تحویل می دهد.کافی است شما مشتری عزیز با برقراری تماس از هر جای کشوربا مجموعه سفیران آهن به شماره 91001040-031 از مشاوره رایگان در زمینه خرید ورق سیاه و انتخاب مقطع فولادی مورد نیاز آگاهی لازم را کسب نموده و خریدی راحت و آسان را با ما تجربه نمایید.

خرید ورق سیاه با شناخت مزایا و معایب

دانستن مزایا و معایب ورق سیاه نه تنها شناخت شما را از مقطع فولادی که قصد خرید آن را دارید بالا می‌برد، بلکه به شما در خرید ورق سیاه کمک می‌کند. در زیر برخی از مهمترین مزایا و معایب ورق سیاه آمده است.

مهمترین مزایای ورق سیاه:

مهمترین معایب ورق سیاه:

مواردی که در بالا گفته شد خلاصه ای کوتاه از مقاله مزایا ومعایب ورق سیاه چیست؟ می‌باشد که در آن هر یک از موارد بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای آشنایی کامل با مزایا و معایب ورق سیاه میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید ورق سیاه با شناخت کاربرد ها و موارد استفاده

خرید ورق سیاه با اطلاع کامل از کاربرد ها و موارد استفاده میتواند به شما کمک بسیاری در انتخاب اندازه و ضخامت ورق سیاه مورد نیاز شما کند. در ادامه بخشی از مهمترین کاربرد های ورق سیاه به طور خلاصه آمده است.

ورق سیاه به عنوان ماده اولیه در صنایع پایه مثل خودروسازی، بدنه دستگاه های مونتاژ و صنعت پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به عنوان ماده اولیه در تولید انواع گسترده ای از مقاطع فولادی مثل پروفیل قوطی و نبشی و ناودانی و انواع لوله مورد استفاده قرار میگیرد.

از ورق سیاه همچنین در تجهیزات ترافیکی و جاده سازی و ساختمان و سوله سازی و مخازن ذخیره سازی استفاده فراوان می‌شود. جهت آشنایی بیشتر درباره کاربرد های ورق سیاه و موارد استفاده این ورق فولادی میتوانید مقاله ورق سیاه چیست و چه کاربردی دارد؟ را مطالعه کنید.

بررسی شرکت های بازرگانی ورق سیاه در ایران

خرید ورق سیاه از معتبر ترین و مطمئن ترین شرکت ارائه دهنده دارای اهمیت زیادی است و تنها با مقایسه شرکت های بازرگانی ورق سیاه در ایران قابل دستیابی می‌باشد. مواردی مثل قیمت نهایی ورق سیاه و زمان تحویل و سلامت کالا و همچنین پشیبانی مناسب پس از خرید ورق سیاه از عوامل مهمی هستند که به شما در انتخاب شرکت ارائه دهنده ورق سیاه کمک بسیاری میکند. شما عزیزان میتوانید  با برقراری تماس از هر جای کشوربا مجموعه سفیران آهن به شماره 91001040-031 جهت استعلام قیمت لحظه ای ورق سیاه و با مشاوره رایگان میتوانید آگاهی لازم در خصوص خرید ورق سیاه را بدست آورید.

راهنمای خرید ورق سیاه از سفیران آهن

مجموعه سفیران آهن زاینده رود با سابقه یک دهه فعالیت در خرید و فروش محصولات فولادی و ارسال و تحویل کالا در کمترین زمان گرد هم آمده تا نیاز شما مشتریی عزیز را در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو بوده و شما را در خرید و انتخاب ورق سیاه مشاوره داده و با فراهم آوردن شرایط خرید بدون واسطه، کالایی با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز در سراسر کشور پهناور ایران عزیزمان قرار دهد.

این مجموعه به واسطه داشتن شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان، به صورت اختصاصی در هر جای کشور، در سریع ترین زمان ممکن کالای شما را بدون هیچ دغدغه بارگیری کرده و به شما تحویل می دهد.کافی است شما مشتری عزیز با برقراری تماس از هر جای کشوربا مجموعه سفیران آهن به شماره 91001040-031 از مشاوره رایگان در زمینه خرید ورق سیاه و انتخاب مقطع فولادی مورد نیاز آگاهی لازم را کسب نموده و خریدی راحت و آسان را با ما تجربه نمایید. سفیران آهن دغدغه شما مشتریان عزیز در زمینه خرید بدون دغدغه را حل نموده و کالا شما را از کارخانه با قیمتی مناسب تهیه نموده و در اختیار شما قرار می دهد.برای خرید ابتدا شما مشاوره لازم را دریافت می نمایید.سپس کالا توسط شما انتخاب می شود.پیش فاکتور مربوط به کالای انتخابی شما صادر شده و در صورت تایید شما کالا وزن می شود و فاکتور برای پرداخت توسط شما ارسال می گردد.شما با پرداخت فاکتور نهایی از 3 تا 10 روز کاری بسته به موقعیت جغرافیایی شما، سفارش خود را بدون دغدغه و با تضمین کیفیت کالا در بارگیری و ارسال دریافت می نمایید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم مراحل خرید از سفیران آهن به شرح زیر می باشد:

  1. راهنمایی و مشاوره رایگان در خرید ورق سیاه
  2. ارسال لیست کالای انتخابی توسط شما مشتری عزیز برای ما
  3. صدور پیش فاکتور اولیه
  4. باسکول و صدور فاکتور نهایی
  5. پرداخت صورت حساب توسط مشتری
  6. بارگیری و ارسال کالا و تحویل کالا به مشتری

با مطالعه موارد بالا متوجه خواهید شد که خریدی آسان و کارشناسی شده با قیمتی مناسب و مطمئن را در سفیران آهن تجربه خواهید کرد.

ویژگی های ظاهری ورق سیاه پس از تحویل ورق سیاه:

تحویل کالای خریداری شما به صورت تضمینی قراری مهم میان سفیران آهن و مشتری ها خود بوده و این قول را به شما می دهد که در هر مرحله در کنار شما خواهد بود و به صورت شبانه روزی تا مرحله دریافت کالا با شما مشتری عزیز در ارتباط است.

شما می توانید این اطمینان را داشته باشید در مرحله تحویل کالایی با استاندارد و همین طور از لحاظ ظاهری بدون هیچ عیب و نقص را دریافت نمایید و در صورت هرگونه مغایرت در ظاهر،وزن و اصل بودن کالا، این اطمینان را به شما می دهد که کالا را تعویض و کالایی با ضمانت دریافت نمایید. سفیران آهن تا آخرین لحظه در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود.

اما جهت آگاهی شما عزیزان باید بگوییم در لحظه تحویل،ابعاد ورق سیاه را به درستی بررسی نمایید و مطمئن شوید ابعاد دقیقاً همان ابعاد و اندازه انتخابی شما می باشد و همین طور سطح ورق سیاه را بررسی کرده که کالا بدون زنگ ضدگی و با سطحی یکدست باشد.

 سوالات متداول درباره خرید ورق سیاه:
آیا ورق سیاه تولیدی کارخانه ها از نظر ابعاد متفاوت می باشند؟

در جواب این سوال باید گفت ورق سیاه تولیدی هر کارخانه نسبت به کارخانه های همکار متفاوت بوده سایز ورق ها از نظر ابعاد و ضخامت و طول متفاوت است و برای اطلاع دقیق تر می توانید با کارشناس سفیران آهن تماس حاصل کرده و از تمامی ابعاد و ضخامت های ورق سیاه تولیدی هر کارخانه آگاه شوید.

ورق سیاه برای استفاده در ساختمان با صنعت خودرو سازی متفاوت می باشد؟

نوع ورق انتخابی برای ساختمان با ورق انتخابی خودروسازی متفاوت می باشد و دلیل آن کاربرد فنی می باشد چون در ساختمان فاکتور اصلی ما استحکام و ضدزنگ بودن ورق می باشد ولی در خودروسازی علاوه بر استحکام، قدرت انعطاف پذیری بالا و ظاهر ورق برای ما بسیار مهم و ضروری می باشد. برای آشنایی دقیق تر با خاصیت ها و کاربرد ورق ها می توانید جهت مشاوره با کارشناسان سفیران آهن ارتباط برقرار نمایید.

ورق فابریک و برش خورده چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ورق فابریک همان ورق تولیدی کارخانه است که برش نخورده و به صورت رول و کلاف پیچ می باشد اما ورق شیت به درخواست مشتری و با توجه به نیاز در اندازه های متفاوت برش می خورد.

در صورت هرگونه اشکال در بار تحویل گرفته چه باید کرد؟

تیم فروش سفیران آهن تا آخرین لحظه سفارش شما را پیگیری و در صورت هرگونه مشکل ضمانت تغییر و جابه جایی کالای مغایرت داشته را به شما مشتری عزیز می دهد .

چگونه منبع معتبر برای خرید ورق فولادی سیاه پیدا کنیم؟

با بررسی و استعلام قیمت خرید ورق سیاه از شرکت سفیران آهن زاینده رود می توانید به صورت تضمینی و بی دغدغه و به راحتی خریدی سودمند را تجربه نمایید.

نتیجه گیری:

قبل از خرید ورق سیاه یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب ورق سیاه یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را در خرید ورق انتخاب نمایید.

جمع بندی:

در این مقاله به بررسی مهمترین مواردی که باید برای خرید ورق سیاه در نظر داشت، پرداخته شد که به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص خرید ورق سیاه هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا